Veelgestelde vragen

🛍️ Bestellen & Betalen

Hoe plaats ik een bestelling?
Je plaatst eenvoudig een bestelling via onze webshop. Voeg het product toe aan je winkelmandje, klik op afrekenen en volg de stappen.

Welke betaalmethodes accepteren jullie?
We accepteren iDEAL, Bancontact, creditcard en andere veilige betaalmethoden via Shopify Payments.


🚚 Verzending

Wat is de levertijd?
De gemiddelde levertijd is 7 tot 20 werkdagen. Je ontvangt altijd een bevestiging zodra je bestelling is verzonden.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja! Zodra je pakket verzonden is, ontvang je (indien beschikbaar) een track & trace-link per e-mail.

Verzenden jullie ook naar België?
Ja, wij verzenden naar Nederland en België.


🔁 Retourneren & Ruilen

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je hebt 20 dagen retourrecht. Het product moet ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten.

Hoe meld ik een retour aan?
Stuur een e-mail naar info@lumitools.nl met je bestelnummer. Wij sturen je het retouradres en instructies.

Moet ik zelf retourkosten betalen?
Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het om een verkeerd of beschadigd product gaat.


🛠️ Problemen & Service

Mijn product is beschadigd aangekomen, wat nu?
Dat lossen we graag op! Mail ons binnen 48 uur na ontvangst met foto's van het beschadigde product via info@lumitools.nl.

Mijn bestelling is vertraagd, wat moet ik doen?
Als je bestelling na 21 werkdagen nog niet binnen is, neem dan contact met ons op – we helpen je direct.


📩 Contact & Klantenservice

Hoe kan ik contact opnemen?
Mail ons op info@lumitools.nl. Wij reageren meestal binnen 1 tot 2 werkdagen.

Hebben jullie een telefoonnummer?
Op dit moment werken we alleen via e-mail om snel en overzichtelijk te kunnen helpen.